سلطان یاقوت

ترخیص دستگاه مکنده گرد و غبار از گمرک

ترخیص دستگاه مکنده گرد و غبار از گمرک

دستگاه مکنده گرد و غبار یک دستگاه صنعتی است که برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک اره حاصل از برش چوب و MDF و ذرات و مواد سمی در محیط‌های صنعتی و کارگاه‌های بزرگ استفاده می‌شود. این دستگاه مواد زائد را توسط جریان هوا از طریق لوله‌ای به یک مخزن جمع‌آوری گردوغبار و خاک‌اره می‌رساند که بعد این مخزن تخلیه می‌شود. انواع مختلف مکنده‌های گرد و غبار از طریق لوله‌ای مخصوص به دستگاه برش یا رنده کاری وصل شده که با قدرت مکش هرگونه ضایعات و آلاینده را درون خود جمع‌آوری می‌کند. ویژگی‌های دستگاه مکنده گرد و غبار نجاری شامل بدنه دستگاه، موتور دستگاه، کرم پاک‌کننده فیلتر‌ها، سیستم فیلتر دستگاه و… می‌شود.

موارد استفاده از دستگاه مکنده گرد و غبار در صنعت

دستگاه مکنده گرد و غبار در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. در زیر به برخی از انواع دستگاه مکنده گرد و غبار اشاره می‌کنیم:

۱. مکنده گرد و غبار نجاری: این دستگاه برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک اره حاصل از برش چوب و MDF و ذرات و مواد سمی در کارگاه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

۲. مکنده گرد و غبار فلزکاری: این دستگاه برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک حاصل از برش و سایر فعالیت‌های فلزکاری مانند جوشکاری و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده می‌شود.

۳. مکنده گرد و غبار شیمیایی: این دستگاه برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک حاصل از فعالیت‌های شیمیایی مانند تولید شیمیایی‌ها و داروها و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده می‌شود.

۴. مکنده گرد و غبار پلاستیک: این دستگاه برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک حاصل از فعالیت‌های پلاستیکی مانند تولید قطعات پلاستیکی و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده می‌شود.

۵. مکنده گرد و غبار داروسازی: این دستگاه برای جمع‌آوری گرد و غبار و خاک حاصل از فعالیت‌های داروسازی مانند تولید داروها و سایر فعالیت‌های مرتبط استفاده می‌شود.

در هر صنعتی نیاز به نوع خاصی از دستگاه مکنده گرد و غبار وجود دارد که بسته به نیاز صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تجارت و بازرگانی دستگاه مکنده گرد و غبار

شرکت‌هایی در ایران وجود دارند که دستگاه مکنده گرد و غبار را تولید می‌کنند. به عنوان مثال، شرکت چمران دستگاه پرکن را تولید می‌کند که یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های تولیدی آن‌ها است. همچنین، شرکت‌های دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند که می‌توان به شرکت‌های ایران تجارت، آوین صنعت ماندگار، اُلکا و… اشاره کرد. این دستگاه به کشور های دیگر هم صادر می شود برای اطلاع از این موضوع می توانید بامتخصصان ترخیص کار این مجموعه تجاری و بازرگانی تماس بگیرید.

مدارک و مجوز های مورد نیاز برای ترخیص دستگاه مکنده گرد و غبار

برای ترخیص دستگاه مکنده گرد و غبار از گمرک، باید مدارک و مجوزهای زیر را به همراه داشته باشید:

۱. فاکتور اصلی و کپی آن

۲. بارنامه اصلی و کپی آن

۳. گواهی مبدأ کالا

۴. گواهی مصرف کالا

۵. گواهی استاندارد کالا

۶. گواهی اصالت و سلامت کالا

۷. مجوز واردات کالا

۸. پروانه بهره‌برداری کارخانه

۹. گواهی پایان کار کارخانه

۱۰. گواهی تعمیرات و نگهداری کارخانه

در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات، ترخیص دستگاه مکنده گرد و غبار از گمرک با مشکلاتی همراه خواهد بود. برای اینکه در گمرک برای ترخیص کالا دچارمشکل نشوید از متخصصان ترخیص کار شرکت سلطان یاقوت کمک بگیرید.

شرکت سلطان یاقوت

شرکت سلطان یاقوت با سالها تجربه و تخصص مشاوران خود در خدمت شما تاجران گرامی است. تا در امور گمرکی و تجارتی خود  با مشکلی برخورد نکرده و تجارتی امن و آسوده را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان به انجام برسانید. ترخیص کاران این شرکت با بیش از بیست سال تجربه در خصوص ترخیص کالا از کلیه گمرکات آماده خدمت رسانی به شما تجار می باشند. شما عزیزان برای هرگونه پرسش و پاسخ در خصوص ترخیص دستگاه های مکنده گرد و غبار از گمرک می توانید با کارشناسان شرکت سلطان یاقوت به صورت رایگان مشورت نمایید.

تلفن های تماس: 09121995406 – 02128111034