سلطان یاقوت

ترخیص رانر از گمرک

ترخیص رانر از گمرک

رانر یک جور پارچه مستطیلی شکل است که برای تزئین میز از آن استفاده می‌شود. رانرها معمولاً در طول میز قرار می‌گیرند و تنها بخشی از روی میز را می‌پوشانند. رانرها می‌توانند در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن، سفره‌های شام، میز کار و غیره مورد استفاده قرار گیرند. رانرها معمولاً در ابعاد ۱۷۰ در ۵۰ سانتی‌متر بافته می‌شوند. رانرها می‌توانند در انواع مختلفی از جمله چوبی، مخمل، پولکی، ترمه و غیره تولید شوند. رانرها بیشتر در دکورهای مدرن و مینیمال کاربرد دارند.

انواع رانر ها

رانرها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که شامل موارد زیر می‌باشند:

۱. رانرهای چوبی

۲. رانرهای مخملی

۳. رانرهای پولکی

۴. رانرهای ترمه

۵. رانرهای پارچه‌ای ضد آب

هر کدام از این انواع رانرها دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند که می‌توانند با سلیقه و دکوراسیون داخلی متفاوتی سازگار شوند.

تجارت و بازرگانی رانر ها

می‌توان گفت که رانرها و رومیزی‌ها از کشورهای مختلفی وارد می‌شوند و محل تولید آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، شرکت‌هایی  در ایران و در ترکیه، انواع رانر و رومیزی را تولید و به فروش می‌رسانند. همچنین، رانرها و رومیزی‌هایی با طرح‌ها و مدل‌های مختلف از کشورهایی مانند آلمان و چین نیز وارد می‌شوند. بنابراین، می‌توان گفت که رانرها و رومیزی‌ها از کشورهای مختلفی وارد می‌شوند و محل تولید آن‌ها متفاوت است.

مجوز مورد نیاز برای ترخیص رانر از گمرک

برای ترخیص رانرها از گمرک، باید مجوزلازم را به صورت دستی یا الکترونیکی از سازمان‌های مختلفی گرفته شود. در ادامه، مجوز مورد نیاز برای ترخیص این کالا از گمرک آورده شده است:

مجوز وزارت راه: تنها برای کالاهایی نیاز است که با شرکت‌های غیر ایرانی که در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کنند حمل شده‌اند. برای دریافت این مجوز، باید هزینه حمل و نقل کرایه را هم پرداخت کنید که نرخ آن با دلار دولتی تعیین می‌شود.

به علاوه، برخی مجوزهای دیگر نیز برای ترخیص کالا از گمرک ممکن است لازم باشد که به موجب قوانین و مقررات مربوطه باید اخذ شوند.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص رانر از گمرک

مدارک مورد نیاز برای ترخیص رانر از گمرک شامل موارد زیر می‌باشد:

۱. ترخیصیه: یکی از مهم‌ترین اسناد ترخیص کالا از گمرک است که توسط شرکت حمل و نقل صادر می‌شود و از طریق آن صاحب کالا می‌تواند برای ترخیص کالا از گمرک درخواست دهد.

۲. گواهی مبدا: گواهی مبدا سندی است که در آن مبدا کالا و محل ساخت آن مشخص می‌شود و یکی از مهمترین اسناد ترخیص کالا از گمرک می‌باشد. معمولاً این سند توسط اتاق بازرگانی کشورها صادر می‌شود.

  1. کارت بازرگانی تجار و بازرگانان
  2. کارت حق عمل کاری یا وکالت نامه قانونی برای ترخیص کاران و نمایندگان قانونی
  3. بیمه نامه

6.پروفورما

به علاوه، برخی مجوزهای دیگر نیز برای ترخیص کالا از گمرک ممکن است لازم باشد که به موجب قوانین و مقررات مربوطه باید اخذ شوند.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص رانر از گمرک

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص رانرها از گمرک، بسته به نوع رانر و جنس آن متفاوت است.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص انواع رومیزی با دوردوزی سنتی در ردیف های 63049110 – 63049210 – 63049310 – 63049910 می‌باشد.

برای دسترسی به کد تعرفه گمرکی رانرها، باید نوع رانر و جنس آن را مشخص کرده و با استفاده از سامانه جامع تجارت و یا کتاب مقررات صادرات و واردات جستجوی کد تعرفه گمرکی مربوطه را انجام داد. برای ترخیص انواع رانر از گمرک می توانید از متخصصان ترخیص کار شرکت سلطان یاقوت کمک بگیرید.

شرکت سلطان یاقوت

شرکت سلطان یاقوت با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه ترخیص کالا از گمرک، آماده ارائه خدمات حرفه‌ای و با کیفیت در این زمینه به مشتریان عزیز می‌باشد. این شرکت با تیمی مجرب و متخصص، خدمات ترخیص کالاهای مایحتاج و صادارت کالاهای تولیدی را با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فناوری ارائه می‌دهد. با انتخاب سلطان یاقوت، می‌توانید از تجربه و دانش این شرکت در زمینه ترخیص کالا از گمرک بهره‌مند شوید و با اطمینان کامل، کالاهای خود را ترخیص کنید.

تلفن تماس: 09121995406 – 02128111034