سلطان یاقوت

ترخیص الکترود از گمرک

ترخیص الکترود از گمرک

الکترود یک ماده رسانا است که در جوشکاری به سیم های فلزی گفته می‌شود. الکترود با استفاده از دستگاه جوشکاری و با ایجاد قوس الکتریکی، گرمای زیادی تولید کرده و ذوب می‌شود. الکترود به دو بخش فلزی و غیرفلزی تقسیم می‌شود. بخش فلزی الکترود معمولاً از سیم مسی تشکیل شده و بخش غیرفلزی آن می‌تواند نیمه‌رسانا، الکترولیت یا خلأ باشد.

انواع الکترود

انواع الکترودها بر اساس خصوصیات خود، کاربردهای متفاوتی دارند. برخی از انواع الکترودها عبارتند از:

الکترود 6013: این الکترود پوشش دارد و از جوش به خوبی در برابر اکسیژن محافظت می‌کند. قوس این الکترود نرم و سبک بوده و کمترین میزان نفوذ را در میان الکترودهای رده E60XX را دارد.

الکترود 6010: این الکترود برای جوشکاری فولادهای ساده کربنی استفاده می‌شود و پوششی ندارد. قوس این الکترود سخت و شدید بوده و بیشترین میزان نفوذ را در میان الکترودهای رده E60XX را دارد.

الکترود 7018: این الکترود پوشش دارد و برای جوشکاری فولادهای سازه‌ای و لوله‌های فولادی استفاده می‌شود. قوس این الکترود نرم و سبک بوده و نوار جوش آن تخت بوده و ظاهر آن در قیاس با جوش الکترودهای 7015 بهتر است.

الکترود 308L: این الکترود برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ استفاده می‌شود و پوشش دارد. قوس این الکترود نرم و سبک بوده و جوش آن بسیار زیبا و خوش‌شکل است.

الکترود 6011: این الکترود برای جوشکاری فولادهای ساده کربنی و فولادهای کم آلیاژی استفاده می‌شود و پوششی ندارد. قوس این الکترود سخت و شدید بوده و بیشترین میزان نفوذ را در میان الکترودهای رده E60XX را دارد.

الکترود 7014: این الکترود پوشش دارد و برای جوشکاری فولادهای سازه‌ای و لوله‌های فولادی استفاده می‌شود. قوس این الکترود نرم و سبک بوده و نوار جوش آن تخت بوده و ظاهر آن در قیاس با جوش الکترودهای 7015 بهتر است.

الکترود 6012: این الکترود برای جوشکاری فولادهای ساده کربنی و فولادهای کم آلیاژی استفاده می‌شود و پوششی ندارد. قوس این الکترود سخت و شدید بوده و بیشترین میزان نفوذ را در میان الکترودهای رده E60XX را دارد.

الکترود 308L-16: این الکترود برای جوشکاری فولادهای ضد زنگ استفاده می‌شود و پوشش دارد. قوس این الکترود نرم و سبک بوده و جوش آن بسیار زیبا و خوش‌شکل است.

الکترود 7016: این الکترود پوشش دارد و برای جوشکاری فولادهای سازه‌ای و لوله‌های فولادی استفاده می‌شود. قوس این الکترود نرم و سبک بوده و نوار جوش آن تخت بوده و ظاهر آن در قیاس با جوش الکترودهای 7015 بهتر است.

الکترود 6013-16: این الکترود برای جوشکاری فولادهای ساده کربنی و فولادهای کم آلیاژی استفاده می‌شود.

مجوز های مورد نیاز برای ترخیص الکترود

برای ترخیص الکترود، باید به موارد زیر توجه کرد:

مجوز واردات: برای واردات الکترود، باید مجوز واردات از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کنید.

مجوز استاندارد: برای واردات الکترود، باید مجوز استاندارد از سازمان استاندارد دریافت کنید.

مجوز وزارت صنعت: برای واردات الکترود، باید مجوز وزارت صنعت دریافت کنید

مجوز وزارت کشور: برای واردات الکترود، باید مجوز وزارت کشور دریافت کنید.

مجوز وزارت بهره‌برداری: برای واردات الکترود، باید مجوز وزارت بهره‌برداری دریافت کنید.

مجوز وزارت نیرو: برای واردات الکترود، باید مجوز وزارت نیرو دریافت کنید.

کد تعرفه گمرکی برای ترخیص الکترود از گمرک

برای ترخیص الکترود، نیاز به کد تعرفه گمرکی آن دارید. کد تعرفه گمرکی میله گرم نورد برای ساختن الکترود های جوشکاری در ردیف ۷۲۱۳۹۱۲۰ است .

شرکت سلطان یاقوت

شرکت سلطان یاقوت با استفاده از نیروهای متخصص و مجرب، خدمات ترخیص الکترود را ارائه می‌دهد. الکترود یک ماده رسانا است که برای جوشکاری استفاده می‌شود و برای واردات آن نیاز به اخذ مجوز واردات، مجوز بهداشتی، مجوز استاندارد و مجوز سایر وزارتخانه‌ها و ارگان‌های ذینفع است. شرکت سلطان یاقوت با داشتن تجربه و توانایی لازم، خدمات ترخیص الکترود را با کیفیت بالا و به صورت سریع و ارزان ارائه می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ترخیص الکترود، می‌توانید با کارشناسان شرکت سلطان یاقوت تماس بگیرید.

تلفن تماس: 09121995406 – 02128111034