سلطان یاقوت

ترخیص شال و روسری از گمرک

ترخیص شال و روسری از گمرک

شال و روسری هر دو نوع پوشش برای زنان هستند، اما تفاوت‌هایی دارند. شال یک نوع پوشش سنتی و متداول برای زنان است که از پارچه‌های مستطیلی ساخته می‌شود و در گذشته توسط خانم‌ها استفاده می‌شد. اما روسری برای اهداف مختلفی مانند محافظت از سر یا مو در برابر باران، باد، آلودگی، سرما، گرما، بهداشت، مد، شناخت یا افتخار اجتماعی استفاده می‌شود.

به طور کلی، شال‌ها بزرگتر و مستطیلی هستند و معمولاً بر روی شانه‌ها قرار می‌گیرند، در حالی که روسری‌ها کوچکتر و معمولاً مربعی یا مثلثی هستند و برای پوشیدن آنها به سر نیاز است. همچنین، شال‌ها معمولاً از پارچه‌های سنگین‌تری ساخته می‌شوند، در حالی که روسری‌ها معمولاً از پارچه‌های نازک‌تری ساخته می‌شوند.

در نهایت، انتخاب بین شال و روسری به سلیقه و نیاز فرد بستگی دارد.

تجارت و بازرگانی شال و روسری

شال و روسری به عنوان پوشش سر برای خانم‌ها در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، در برخی از کشورها، شال و روسری به عنوان یک پوشش سنتی و محلی شناخته شده‌اند. و به کشور های مختلفی صادر می شود که هم به عنوان پوشش و هم به اکسسوری استفاده می شود.

مجوزها و مدارک مورد نیاز برای ترخیص شال و روسری از گمرک

واردات شال و روسری از ترکیه و چین به ایران انجام می شود. این محصولات در ترکیه و چین به وابستگی به برند، کیفیت، طراحی و جنس آنها متفاوت است. برای واردات شال و روسری از ترکیه، شما باید مجوز واردات از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کنید. همچنین، برای واردات کالاهای خاص، مانند شال و روسری، باید مجوزهای دیگری نیز از سازمانها و واحدهای مربوطه دریافت کنید. از اصلی‌ترین و مهمترین مجوزهای ترخیص کالا می‌توان به مجوز استاندارد اشاره کرد که گمرک برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کالای وارداتی شما به آن نیاز ارسال می‌کند.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص شال و روسری از گمرک اسناد و مدارکی مانند بارنامه کالا ، گواهی مبدا، گواهی مبدا و مواردی از این قبیل می باشد که در زمان ترخیص باید به متصدیان گمرکی ارائه شود. ترخیص شال و روسری از ترکیه و چین به ایران انجام می شود با قوانین خاصی انجام می شود که برای اطلاع ازآن می توانید با متخصصان ترخیص کار مجموعه سلطان یاقوت تماس بگیرید.

تعرفه گمرکی برای ترخیص شال و روسری از گمرک

تعرفه گمرکی برای ترخیص شال و روسری از گمرک بسته به جنس و نوع آنها متفاوت است. برای مثال، کد تعرفه گمرکی برای ترخیص شال و روسری از ابریشم یا آخال ابریشم برابر 62141000 است که از حقوق ورودی 55% و اولویت کالایی 4 برخوردار می‌باشد. همچنین، برای ترخیص شال و روسری باید تعرفه گمرکی، مالیات و حقوق ورودی پرداخت شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه گمرکی برای ترخیص شال و روسری، به کتاب قوانین صادرات و واردات مراجعه کنید و یا با متخصصان ترخیص کار این مجموعه تجاری و بازرگانی تماس بگیرید.

شرکت سلطان یاقوت

شرکت سلطان یاقوت با بکارگیری متخصصین مجرب سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه تشریفات گمرکی با قیمت های مناسب در کمترین زمان ممکن را دارد. از جمله خدماتی که شرکت سلطان یاقوت رائه می کند. ترخیص شال و روسری از ترکیه و چین است. این محصولات در ترکیه و چین به وابسته به برند، کیفیت، طراحی و جنس آنها متفاوت است. همچنین، برای ترخیص شال و روسری باید تعرفه گمرکی، مالیات و حقوق ورودی پرداخت شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه گمرکی برای ترخیص شال و روسری، به کتاب قوانین صادرات و واردات مراجعه کنید. همچنین از متخصصین شرکت سلطان یاقوت در این زمینه می توانید کمک بگیرید. شرکت سلطان یاقوت با بکارگیری متخصص و مجرب سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه تشریفات گمرکی با قیمت های مناسب در کمترین زمان ممکن را دارد. از جمله خدماتی که شرکت سلطان یاقوت ارائه می کند، بررسی تعرفه گمرکی و هزینه های ترخیص کالای شماازگمرکمی باشد که در کمترین زمان و با حداقل ترین هزینه به سرانجام برسد.

تلفن تماس: 09121995406 – 02128111034